سيستم لوله‌كشی سوپرپايپ ۲+

pipe2page01

سوپرپايپ اينترناشنال از سال1376عرضه‌ي سيستم لوله‌كشي توليدي خود را با نسل جديد لوله‌ها، لوله‌هاي تلفيقي pex-al-pex ، و اتصالات مهره‌ماسوره‌اي آغاز كرد، كه در نوع خود در مقايسه با ساير سيستم‌هاي رايج فلزي و پليمري تحولي عظيم در اطمينان از دوام و كيفيت عملكرد سيستم لوله‌كشي آب‌رساني مصرفي و گرمايشي(رادياتور) ساختمان، و همچنين راحت‌تر شدن نصب سيستم ايجاد نمود.

در صنعت لوله‌كشي، هر چندگاه يك بار مي‌توان انتظار تغييروتحول داشت؟
از آن پس تا به امروز براي افزايش ضريب ايمني سيستم، اجزاي مختلف آن، از جمله لوله و اتصالات، به طور مستمر مورد بازنگري و طراحي مجدد توسط مهندسين و كارشناسان شركت قرار گرفته‌اند، به طوري كه سوپرپايپ بتواند هر روز مطمئن‌تر از پيش، نياز امروز مشتري به حس اطمينان و راحتي را پاسخگو باشد.

سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +۲
آخرين دستاورد خلاقانه و مبتكرانه‌ي سوپرپايپ است كه شامل لوله‌ي متفاوت، اتصالات متفاوت، و خدمات متفاوت است. سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +۲ حاصل آخرين دستاوردهاي تكنولوژي امروز است كه حاصل آن، يك لوله‌كشي بدون دردسر براي ساليان متمادي است.

سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +۲، برنده‌ي مدال محصول برتر ساختماني از وزارت مسكن است. در ضمن اين محصول جزو ده نوآوري برتر سال ۱۳۸۷ شناخته شده و در عرصه‌ي بين‌المللي نيز جايزه‌ي گايا ۲۰۰۹ نمايشگاه Big5 دوبي را بين ۲۹۰۰ محصول، در رده‌ي نقره به خود اختصاص داده است.