شرکت تولیدی و صنعتی کلارپویا فعالیت خود در زمینه تولید شیرآلات اهرمی بهداشتی را از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود. این شرکت در سال ۱۳۸۳ موفق به پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت و دریافت گواهینامه Iso 9001-2008 گردید که در سال 1397 به گواهینامه­ ی Iso 9001-2015 ارتقا یافت، همچنین در سال ۱۳۸۴ موفق به اخذ نشان استاندارد ملی ایران مربوط به شیرآلات بهداشتی اهرمی گردید.

در سال 1394 نیز به عنوان تولید کننده برتر استان از سوی اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزیده شد. در سال 1397 شرکت کلار پویا به عنوان تنها شرکت ایرانی تولید کننده ی شیرآلات اهرمی موفق به اخذ استاندارد اروپایی شیرآلات اهرمی EN817 گردید. علاوه بر این، این شرکت تولیدی موفق به اخذ استاندارد ملی سردوش حمام و شیرآلات توپی دستی از آلیاژ مس و سایر مواد زنگ نزن و همچنین استاندارد تشویقی شیلنگ­های قابل انعطاف مناسب برای آب­های آشامیدنی نیز گردیده است. در حال حاضر شرکت کلارپویا به عنوان اولین تولید کننده شیرآلات توکار در ایران پیشرو در ارائه محصولات مرغوب و زیبا می­باشد.

این شرکت کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده و پرسنل شرکت در جهت افزایش کیفیت محصولات تولیدی نهایت تلاش خود را می نمایند. بدین ترتیب که از بهترین مواد اولیه ­ی موجود در بازار از جمله کارتریج کروکس و پرلاتور نئوپرل که بهترین نوع موجود در بازار هستند برای تولید محصولات استفاده می­کند. قابل به ذکر است که آبکاری شیرآلات در این شرکت به کمک بهترین مواد اروپایی با ضخامت بالا صورت می­گیرد تا کیفیت درخور مصرف کننده­­ ی ایرانی را داشته باشند.

تامین نیازهای بازار و بهبود عملکرد در رابطه با تامین نیازها در زمان مقتضی و گسترش تنوع محصولات و دستیابی به تکنولوژی مدرن و پیشرفته روز در زمینه تولید محصولات از اهداف اصلی شرکت می باشد.

افتخارات و سوابق شرکت به صورت مختصر عبارتند از:

  • دارنده ­ی استاندارد ملی ایران در حوزه­ ی شیرآلات اهرمی، توپی، سردوش و شیلنگ­های قابل انعطاف
  • تولید کننده­ ی برتر سال ۱۳۹۴ از سوی اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان تهران
  • دارنده­ ی گواهینامه­ ی استاندارد از مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی
  • اولین تولید کننده­ ی شیرالات توکار در ایران
  • دارنده­ ی گواهینامه­ ی ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱
  • اولین و تنها دارنده­ ی استاندارد اروپایی EN817
  • استفاده از مرغوب­ترین مواد اولیه چون شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان، کارتریج اروپایی کروکس و پرلاتور نئوپرل سوئیس
  • آبکاری با کیقیت محصولات با ضخامت بالای ۳۰ میکرون

در ادامه کاتالوگ های محصولات این شرکت جهت استفاده و مطالعه شما قرار داده شده است که در صورت تمایل با کلیک بر روی هر مورد می توانید آن را دانلود نمایید.

کاتالوگ محصولات توکار کلار پویا
کاتالوگ محصولات روکار کلار پویا